La forma en què homes i dones manifesten un trastorn psicòtic està condicionada per una gran diversitat de factors, com ara les hormones, la interacció dels gens, l’entorn o el medi ambient. La recerca disponible apunta que si la malaltia s’expressa de forma diferent en uns i altres, i la resposta al tractament també varia; els professionals han de tenir en compte el gènere en l’estratègia preventiva i terapèutica.
Amb la finalitat de compartir i actualitzar coneixements entre professionals i de crear xarxes que permetin millorar el tractament de la psicosi, el Grup Català de Treball i Recerca en Dona i Salut Mental organitza la tercera edició de l’European Meeting on Women’s Health, que se celebrarà els dies 16 i 17 de novembre en format virtual. L’esdeveniment s’havia de celebrar presencialment el maig passat, però s’ha reprogramat i adaptat a causa del context actual de pandèmia, per garantir la seguretat de totes les persones que hi vulguin participar.
En aquesta cita, el Parc Sanitari Sant Joan de Déu estarà representat per les doctores Judith Usall, Susana Ochoa, Sara Arranz i Mónica Sánchez, totes elles membres del comitè organitzador i científic del congrés, així com del Grup Català de Treball i Recerca en Dona i Salut Mental.
Encara podeu fer la vostra inscripció al congrés, fent clic aquí.