Concert Solidari
L’Església del Parc Sanitari Sant Joan de Déu acollirà un concert solidari el proper dissabte dia 28 de febrer a partir de les 19 hores. Concert solidari a càrrec de la Coral Sant Jordi que dirigeix Lluís Vila i Casañas i que està organitzat pel Parc Sanitari Sant Joan de Déu, Juan Ciudad ONGD, l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat i la Fundació Vicente Ferrer.
Les entrades per assistir a aquest concert solidari ja estan a la venda al preu de 10 euros i les podeu aconseguir una hora abans de l’inici del concert o comprar-les anticipadament mitjançant la següent adreça de correu electrònic: santboi@fundacionvicenteferrer.org
Els diners recaptats es destinaran al finançament dels projectes de la Fundació Vicente Ferrer del districte d’Anantapur a l’Índia.
Darreres notícies