Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Webinar: “Persones amb discapacitat intel·lectual i problemes de salut mental”

14/12/2021 | 18:00 - 19:00

Gratuït

Diferents professionals compartiran la seva experiència sobre la  discapacitat intel·lectual i els trastorns mentals en les diferents etapes de la vida de la persona. Parlaran de les necessitats de la persona, en funció de cada moment vital, i de les de la família.

La discapacitat intel·lectual suposa una sèrie de limitacions de les habilitats de la persona en el seu funcionament diari, però és un procés dinàmic i dependent de la seva relació amb l’entorn. És a dir, que depèn de la pròpia persona i també de les barreres que té al voltant. Si s’actua de forma adequada i s’ofereix un entorn més accessible, les persones amb discapacitat intel·lectual tindran menys dificultats.

Aquesta trobada digital, a través de veus expertes, aportarà una visió sobre els obstacles amb què es poden trobar les persones que conviuen amb el trastorn mental i la discapacitat intel·lectual.

L’acte estarà moderat per la psiquiatra Georgina de Sostoa Bruguera, del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, i tindrà com a ponents els també psiquiatres Neus Elías, de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, i Carlos Manuel Peña Salazar, del Parc Sanitari; així com Alba Cortina Sierra, Directora del Centre d’Educació Especial Jeroni de Moragas.

Mostra els detalls

Data:
14/12/2021
Hora:
18:00 - 19:00
Cost:
Gratuït
Lloc web:
https://www.som360.org/ca/webinar/persones-discapacitat-intellectual-problemes-salut-mental

Organitzador

Som Salut Mental 360
Visualitza el lloc web de Organitzador
Contacta'ns

Start typing and press Enter to search