Germans Agustins realitzen pràctiques al Parc Sanitari Sant Joan de Déu

 a Institució
Ja s’ha convertit en una tradició que cada estiu, per aquestes dates, una representació de Germans Agustins realitzin pràctiques al Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Aquest any no podia ser menys i des de fa uns dies els tenim entre nosaltres a una representació que venen de El Escorial (Madrid).
Durant la seva estada tenen l’oportunitat de conèixer de més a prop el carisma hospitalari de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, de conviure amb la Comunitat de Germans i de col·laborar en les diferents clíniques i/o unitats del Parc Sanitari.
La Direcció d’Infermeria del Parc va ser l’encarregada de donar la benvinguda als Germans Agustins i, durant les properes setmanes, els ensenyaran la seva manera de fer amb els nostres usuaris i usuàries. Una manera de treballar que vol oferir al malalt i a la seva família les cures necessàries per aconseguir la ràpida reintegració al seu entorn habitual, o al nou si les conseqüències de la malaltia així ho requereixen.
Darreres notícies

Start typing and press Enter to search