El Parc Sanitari, present al Congrés Nacional d’Auxiliars d’Infermeria
El Campus Docent Sant Joan de Déu. amb la col·laboració de l’Aula de Pediatria de Sant Joan de Déu, va celebrar els passats 29 i 30 de novembre el Congrés Nacional d’Auxiliars d’Infermeria.
Sota el lema "Noves mirades: nous reptes", van portar-se a terme diferents ponències i taules rodones amb la participació de professionals dels àmbits sanitari, social i filosòfic. L’objectiu, revisar i analitzar la professió de tècnic auxiliar d’infermeria.
El Parc Sanitari Sant Joan de Déu no va faltar a aquesta cita i va presentar un total de 6 comunicacions: 3 de l’àmbit de Salut Mental i 3 de l’àmbit de l’Hospital General.
Aquestes comunicacions giraven entorn les activitats realitzades per aquest col·lectiu professional, la seva implicació dins de l’equip de treball de les diferents unitats que constitueixen el Parc Sanitari i la seva manera de fer per transmetre els valors de l’Orde Hospitalari en la cura de les persones i les seves famílies.
Per més informació, podeu fer clic aquí
Darreres notícies